 | Skutery Leike oraz... |  |
Wysłany: Śro 17:08, 09 Maj 2007 |
|
|
Sajmon |
Uważaj!!! Goni Cię ruska mafia!!! |
|
|
Dołączył: 09 Maj 2007 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bydgoszcz |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam. Mam pytanie. Co sądzicie o skuterach marki Leike (silniki wzorowane na Hondzie) ??? Czy warto kupić taki mniej markowy skuter? Jak się ten skuter sprawuje lub co sądzicie?
 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | leike |  |
Wysłany: Pią 16:32, 13 Lip 2007 |
|
|
|
też mam to samo pytanie zastanawiam sie jaki mam skuter kupic a kase tez mam ograbiczoną 4000 tys. |
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 9:50, 27 Lip 2007 |
|
|
|
Kupiłem ten skuter w tym roku w kwietniu. Przejechałem już na nim 3000km bezawaryjnie, jedynie tylko zrezygnowałem z poleconego service"u gwarancyjnego w Warszawie. Nie jestem zwolennikiem domorosłych mechaników (cwaniaków). Nic w nim na razie nie tuningowałem a osiągi jakie posiada przy sprzyjających warunkach atmosferycznych (niewielki wiatr, nieduże wzniesienia, obciążenie nie przekraczające wskazanego w dokumentach) i prawidłowym dotarciu to średnia w granicach 60km/h. Ten sezon jeszcze pojeżdżę tak jaki jest a w następnym tuninguję go na podzespołach sportowych f-my Naraku. Jedno jest pewne, że głównym powodem zmniejszenia osiągów jest wydech z kolektora który ma przewężenia poprzez zmniejszenie średnicy między tłumikiem a kolektorem. Drugi element to gaźnik. Wkręcanie polecanych dysz jako sportowych przynosi tylko straty na paliwie. a także niewiele wnosi do mocy silnika. Można jeszcze kombinować metodą prób i błędów dopasowując pas napędowy czy też rolki wariatora, ale nie wiem czy warto tak się bawić i ponosić zbyteczne koszty, no chyba że kogoś stać na takie wydatki. A tak między nami użytkownikami, to żeby być zadowolonym z tego skutera to trzeba włożyć w niego około 2000polskich złociszów, aby nie odbiegał osiągami od takich markowych jak Piggio. Powodzenia |
|
|
|
|
|